Μουσειακό θέατρο: ιστορικές διαδρομές και σύγχρονες λειτουργίες 2017 |
Φωτεινή Βενιέρη |
Νίκη Νικονάνου |
Ιστορική εκπαίδευση στο σχολείο και το μουσείο: έκφραση ιστορικής σκέψης μαθητών 13 και 16 ετών σε μουσειακό και σχολικό περιβάλλον 2015 |
Γεωργία Κουσερή |
Ειρήνη Νάκου |
Moυσεία, Προφορική Ιστορία και Διαπολιτισμική Αγωγή: Η χρήση ιστοριών ζωής για την προσέγγιση της σύγχρονης μετανάστευσης από παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας 2014 |
Μαρία Βλαχάκη |
Ειρήνη Νάκου |
Μουσειακοί χώροι για παιδιά: οργάνωση και χρήση του εκθεσιακού περιβάλλοντος 2014 |
Δέσποινα Καλεσοπούλου |
Νίκη Νικονάνου |
Περιμένοντας τη Βαυβώ: ήχηση/έκφραση πολυσθενών εκπληρούμενων σωμάτων στο πλαίσιο διαθεματικών καλλιτεχνικών εγχειρημάτων με κοινωνική στόχευση. |
Eύη Νάκου |
Παναγιώτης Κανελλόπουλος |
Προς μια παιδαγωγική της διάθλασης: διερευνώντας τις παιδαγωγικές διαστάσεις πειραματικών καλλιτεχνικών πρακτικών |
Νίκη Μπαραχάνου |
Παναγιώτης Κανελλόπουλος |
Τα σύνολα των μουσικών γυμνασίων ως τόποι καλλιέργειας της καλλιτεχνικής πολιτειότητας. Μία μελέτη περίπτωσης |
Κωνσταντίνος Κερασοβίτης |
Παναγιώτης Κανελλόπουλος |
Τα Μουσικοκινητικά Παιχνίδια Των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας Στην Ελλαδική Επικράτεια (Τέλη 19ου - Αρχές 20ου Αιώνα): Μια Ιστορικό-Κοινωνιολογική Προσέγγιση. |
Γιώργος Χαρωνίτης |
Παναγιώτης Κανελλόπουλος |
Συμμετοχικές δράσεις εφήβων μαθητών σε μουσεία στο πλαίσιο του μαθήματος της ιστορίας με την αξιοποίηση ψηφιακών μέσων: Μια μελέτη περίπτωσης για το Μουσείο της Πόλης του Βόλου |
Μαρία Ρήνου |
Νίκη Νικονάνου |