Contemporary public debates over history education / Σύγχρονες δημόσιες διαμάχες για την ιστορική εκπαίδευση

Φορέας Υλοποίησης: 
Εργαστήριο Μουσειακής Έρευνας και Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Ελλάδα, και Κέντρο Έρευνας και Εκπαίδευσης, Ινστιτούτο Εκπαίδευσης και Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο του Minho, Πορτογαλία / Centro de Investigacao em Educacao, Instituto de Educacao e Psicologia, Universidade do Minho.
Επιστημονικός Υπεύθυνος: 
Ειρήνη Νάκου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) και Isabel Barca (Πανεπιστήμιο του Minho, Πορτογαλία)
Διάρκεια: 
2007-2010

Περίληψη
Στόχος της έρευνας ήταν η καταγραφή των διαφορετικών απόψεων και αντιλήψεων για την ιστορική εκπαίδευση που κυριαρχούν σε διαφορετικές χώρες ανά τον κόσμο, όπως αυτές εκφράζονται στις αντίστοιχες δημόσιες διαμάχες. Συνολικά συγκεντρώθηκαν στοιχεία για 14 διαφορετικές περιοχές του κόσμου  (για τη Βρετανία, την Πορτογαλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, την Ισπανία, την Τουρκία, τη Β. Ιρλανδία, την Ελλάδα, το Ισραήλ, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τη Σιγκαπούρη). Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη συμβολή 21 διεθνώς αναγνωρισμένων επιστημόνων ανά τον κόσμο.  

Σχετικές Δημοσιεύσεις

Nakou, I., Barca, I.  (Επιμ.). (2010). Contemporary Public Debates Over History Education. Τόμος της Διεθνούς Σειράς International Review of History Education. Charlotte, N.C.: Information Age Publishing.

Nakou, I., Apostolidou, E. (2010). Debates in Greece: Textbooks as the spinal cord of history education and the passionate maintenance of a traditional historical culture.  Στο Nakou, I., Barca, I.  (Επιμ.), Contemporary Public Debates Over History Education. Τόμος της Διεθνούς Σειράς International Review of History Education. Charlotte, N.C.: Information Age Publishing.