Κωνσταντίνος Κερασοβίτης

Ο Κωνσταντίνος Κερασοβίτης είναι μουσικολόγος – εκπαιδευτικός μουσικής, Υπ. Διδάκτορας του ΠΤΠΕ του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας. Είναι πτυχιούχος του τμήματος μουσικών σπουδών του Ιονίου Πανεπιστήμιου στην κατεύθυνση της «Μουσικολογίας», και κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων: integrated master στην «Μουσικολογία» του Ιονίου Πανεπιστημίου, και στην «Μουσική παιδαγωγική» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Σπούδασε μουσική στο Ελληνικό Ωδείο, Αν. θεωρητικά, Πτυχίο Πιάνου, Πτυχίο Ακορντεόν. Είναι επίσης πτυχιούχος της σχολής Ανθρωπιστικών σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου «Σπουδές στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό». Έχει διδάξει επί σειρά ετών μουσική στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. Στην τυπική εκπαίδευση, στην γενική και ειδική αγωγή, σε μουσικά σχολεία, στο σχολείο του καταστήματος κράτησης (ΕΚΚΝΑ), στην εκπαίδευση ενηλίκων: σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), στην ΑΣΠΑΙΤΕ, σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), και στη ιδιωτική εκπαίδευση: σε Ωδεία και Μουσικές Σχολές. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν την διδακτική της μουσικής στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κυρίως στα Μουσικά Σχολεία. Έχει σχετικές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων και έχει συμμετάσχει σε πανελλήνια συνέδρια με ανακοινώσεις ή ως μέλος των οργανωτικών και επιστημονικών επιτροπών. Είναι μέλος του ΔΣ του Παραρτήματος της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής «Organisation Mondiale pour l'Éducation Préscolaire» (ΟΜΕΡ) Ιωαννίνων, και μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού για την Εκπαίδευση στις φυλακές «European Prison Education Association» (EPEA).

Δημοσιεύσεις

Γεωργουλά Ε., Κερασοβίτης Κ., (2020). Το σχολείο συναντά το Μουσείο: H περίπτωση των Εκπαιδευτικών Δομών Ενηλίκων της Άμφισσας. Περιοδικό «MUSEUM & EDUCATION, Μουσείο – Σχολείο – Εκπαίδευση» 2 ο Τεύχος, (42-58). ISSN: 2241-6781 

 

Κερασοβίτης Κ., Γεωργουλά Ε., (2019). Το Μουσείο ως περιβάλλον μάθησης για δομές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Περιοδικό «Νέος Παιδαγωγός» 12, (102-110). ISSN: 2241-6781 

 

Κερασοβίτης Κ. , Ασπρογέρακα–Αργύρη, Σ. (2019). «Ο ρόλος της βιωματικής εκπαίδευσης στη διδασκαλία της μουσικής», στο Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός Τόμος Β΄, (σελ.289-298). 

 

Κερασοβίτης Κ., Θεοδωρίδου Μ., (2016). Επιμόρφωση – ΕξΑΕ: «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση – Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle», στο Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας, Τόμος 1, (283-292), Θεσσαλονίκη: ISBN: 978-960-99301-2-3 

 

Κερασοβίτης Κ. (υπό έκδοση). «Πολιτειότητα και εκπαίδευση. Η μουσική ως μέσο έκφρασης της πολιτειότητας στην προσχολική αγωγή», Πρακτικά 12ου Πανελλήνιο Συνέδριο OMEP, Πάτρα 2019.