Καταγραφή και αξιολόγηση έντυπου εκπαιδευτικού υλικού των Μουσείων της ευρύτερης περιοχής του Βόλου. Προτάσεις βελτίωσης. ΠΜΣ Παιαδαγωγικό παιχνίδι και παιδαγωγικό υλικό στην πρώτη παιδική ηλικία, Π.Θ.
Σκοπός της μελέτης ήταν να εντοπιστούν και να καταγραφούν τα έντυπα εκπαιδευτικά υλικά που χρησιμοποιούνται από τα Μουσεία της ευρύτερης περιοχής του Βόλου, και στη συνέχεια να αξιολογηθεί αν ο σχεδιασμός τους είναι βασισμένος σε παιδαγωγικά κριτήρια σχεδιασμού έντυπων εκπαιδευτικών υλικών. Στη μελέτη αξιολογήθηκαν συνολικά έξι έντυπα εκπαιδευτικά υλικά, τα οποία προέρχονται από τρία Μουσεία και έναν αρχαιολογικό χώρο. Η ανάλυση έγινε με βάση το σχήμα κριτικής αξιολόγησης σχολικών εγχειριδίων, των Ματσαγγούρα και Χέλμη (2003), το οποίο προσαρμόστηκε στις ανάγκες της μελέτης. Από την ανάλυση προέκυψε ότι τα έντυπα εκπαιδευτικά υλικά δεν είναι σχεδιασμένα με βάση κριτήρια σχεδιασμού εκπαιδευτικών υλικών. Ακολουθούν προτάσεις για τροποποίηση των έντυπων υλικών στα σημεία όπου κρίθηκε απαραίτητο με βάση την αξιολόγηση.
https://ir.lib.uth.gr/xmlui/bitstream/handle/11615/42995/12539.pdf?sequence=2&isAllowed=y