|
المتاحف ي ف � تعليمية تجارب إنشاء المشاركة -االستفسار -المناقشة بونيا ا وألكسندر نيكونانو ي نيك وان ي ك� وأالن بينيت ا ألكسندر : الحاالت بدارسة قام |
|
Niki Nikonanou & Alexandra Bounia. 2020. Creating Learning Experiences in Museums: Discussing – Inquiring – Participating, UCL QATAR |
|
Σηφάκη Ε. 2018. Επιστημονική επιμέλεια, Θεώρηση μετάφρασης και Πρόλογος του T. Eagleton Ιδεολογία, Μία Εισαγωγή. Μτφρ. Μελέτης Λάμπρου. Εκδόσεις Πεδίο: Αθήνα |
|
Νάκου, Ι. & Γκαζή, Α. (επιμ.) 2015. Η προφορική ιστορία στα μουσεία και στην εκπαίδευση. Αθήνα: νήσος. |
|
Νικονάνου Ν. (επιμ.) 2015. Μουσειακή μάθηση και εμπειρία στον 21ο αιώνα.Αθήνα: Σύνδεσμος Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών |
|
Bounia, A., Nikiforidou, A., Nikonanou, N., Matossian, A. D. 2012. Voices from the Museum: Survey Research in Europe's National Museums, Linköping University Electronic Press |
|
Βέμη, Μπ. & Νάκου, Ει. (επιμ.) 2010. Μουσεία και Εκπαίδευση. Αθήνα: Νήσος. |
|
Κανελλόπουλος, Π. Α. & Τσαφταρίδης, Ν. (επιμ.) 2010. Η Τέχνη στην Εκπαίδευση – Η Εκπαίδευση στην Τέχνη: Εξερευνήσεις του Δημιουργικού Ρόλου της Τέχνης στην Εκπαίδευση. |
|
Nakou, I. & Barca, I. (επιμ.) 2010. Contemporary Public Debates over History Education. International Review of History Education Series. Charlotte, NC: Information Age Publishing. |
|
Νικονάνου, Ν., Κασβίκης Κ. (επιμ.) 2008. Εκπαιδευτικά ταξίδια στο χρόνο: Εμπειρίες και ερμηνείες του παρελθόντος. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη. |
|
Κόκκινος, Γ. & Νάκου, Ει. (επιμ.) 2006. Προσεγγίζοντας την Ιστορική Εκπαίδευση στις αρχές του 21ου αιώνα. Αθήνα: Μεταίχμιο. |
|
Anna Chronaki and Iben Maj Christiansen (eds.) 2005. Challenging Perspectives in Mathematics Communication. Information Age Publishing Inc. USA. |