SMOOTH EDUCATIONAL SPACES. PASSING THROUGH ENCLOSURES AND REVERSING INEQUALITIES THROUGH EDUCATIONAL COMMONS |
Γιάννης Πεχτελίδης, Νίκη Νικονάνου, Παναγιώτης Κανελλόπουλος |
2020-2022 |
Μουσειοπαιδαγωγική συμβουλευτική υποστήριξη στο σχεδιασμό ψηφιακών εφαρμογών για το Μουσείο Ακρόπολης |
Νίκη Νικονάνου |
2018-2019 |
Αξιοποιώντας τις εκπαιδευτικές επισκέψεις στα μουσεία, τα τοπία μνήμης και τους γεωτόπους για την εκπαίδευση του πολίτη στον 21ο αιώνα |
Νίκη Νικονάνου |
2018 |
Συμμετοχικές δράσεις και πολιτιστικοί οργανισμοί |
Νίκη Νικονάνου |
2018- σήμερα |
Πρακτική άσκηση σε νηπιαγωγεία και Μουσεία |
Νίκη Νικονάνου |
2017-σήμερα |
AstronART Project, μια εκπαιδευτική, πολιτιστική πρωτοβουλία: Έρευνα Αξιολόγησης |
Νίκη Νικονάνου |
2017-2018 |
1884_Revolution_Revisited: H Έκθεσις των Μνημείων του Ιερού Αγώνος |
Φωτεινή Βενιέρη |
2015 |
Διερεύνηση των ιδεών, της γενικής γνώσης και κατανόησης μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Ολοκαύτωμα. |
Ειρήνη Νάκου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Stuart Foster, Rosalyn Ashby, Adrian Burgess (University of London, Institute of Education) |
2013-2015 |
Πρόσβαση ατόμων με προβλήματα όρασης σε μουσεία |
Ειρήνη Νάκου |
2012-2014 |
De.Mu.CiV., Σχεδιάζοντας το Μουσείο της Πόλης του Βόλου: ιστορική έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων διαδραστικών περιβαλλόντων για τη διάχυση της επιστημονικής γνώσης |
Παναγιώτης Κανελλόπουλος |
2012-2015 |