Georgia Kouseri

Georgia Kouseri has been a teacher of Greek language at Secondary Education since 2001. She completed both her BA in History and Archaeology (1992) and her MA in Prehistoric Archaeology (1998) in the Aristotle University of Thessaloniki. She also studied Conservation of Antiquities and Works of Art. (2001). In May 2015, she argued her PhD thesis "Historical education in the school and in the museum" at the University of Thessaly. Her research interests include history didactics, local and oral history and the use of the past in formal and informal education venues. 

 E-mail: gkouseri [at] otenet [dot] gr

 https://independent.academia.edu/GeorgiaKouseri

Δημοσιεύσεις

 Ελληνόγλωσσες

Κουσερή Γ. & Κασβίκης Κ. (2020). Η αρχαιολογία και τα μουσεία στα νέα προγράμματα σπουδών. Πρακτικά Διημερίδας ‘Η Κλειώ πάει σχολείο. Η διδακτική της Ιστορίας και η δημόσια παιδαγωγική’, 9-10 Νοεμβρίου 2018 Όμιλος για την ιστορική εκπαίδευση στην Ελλάδα (σελ.151-172).

Καλεσοπούλου Δ.& Κουσερή Γ(2020). Γράφοντας τις δικές μας «Οδύσσειες»: H δημιουργική προσέγγιση του μουσειακού κόσμου μέσα από τον κόσμο της λογοτεχνίαςMuseumedu 7, Τεύχος αφιέρωμα-Τα μουσεία στη λογοτεχνία – Η λογοτεχνία στα μουσεία. 

Κουσερή Γ. (2018). Δημιουργική γραφή και ΙστορίαΑφηγήσεις «μικρές» και «μεγάλες». Στο Τ. Η. Κωτόπουλος, Β. Νάνου (επιμ.), Πρακτικά του3ου Διεθνούς Συνεδρίου «Δημιουργική Γραφή», 6-8/10/2017 (σ. 477-488), ΚέρκυραΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημιουργικής Γραφής. Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

 

Κουσερή Γ. (2017). Έκφραση ιστορικής σκέψης στο σχολείο και το μουσείοΝέα Παιδεία 62, (σ.115-138).

Κουσερή Γ. (2016). Μελετώντας αρχαιολογικά κατάλοιπα στο σχολείο και το μουσείοΔυνατότητες και περιορισμοίMuseumedu 3, Μουσεία και ΕκπαίδευσηΕρευνητικές προσεγγίσεις (σ. 123-148).

 Κουσερή Γ. (2018). Διδάσκοντας τους εφήβους ΙστορίαΤο ιστορικό ερώτημα στο μάθημα της Ιστορίας. Στο Μ. Κανελλοπούλου,Μπότη (επιμ.), Παιδί και πληροφορία: Αναζητήσεις Ιστορίαςδικαίουδεοντολογίας και πολιτισμούΠρακτικά του Διεπιστημονικού Συνεδρίου, 28 & 29/4/2017,Αναγνωστική Εταιρεία Κέρκυρας. Κέρκυρα (σ. 242-253). Αθήνα: Οσελότος.  

 

Κουσερή Γ.& Κατσιμπάρδης Μ(2013). Προφορικές μαρτυρίες Ολοκαυτώματος και η ερμηνεία τους στο παρόνΣτο ΡΒαν ΜπούσχοτενΤΒερβενιώτηΚΜπάδαΕΝάκουΠΠανταζήςΠΧαντζαρούλα (επιμ.), Γεφυρώνοντας τις γενιέςδιεπιστημονικότητα και αφηγήσεις ζωής στον 21ο αιώναΠροφορική Ιστορία και άλλες Βιο-ιστορίεςΠρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου 25-27/5/2012 (σ. 321-338). Ένωση Προφορικής Ιστορίας: Βόλος.

Ξενόγλωσσες 

Kouseri G. (2020). What remains of the pastHistorical thinking through historical enquiry. In Archaeological Heritage and Education, edited by Danijela Trškan and Špela Bezjak, Slovenian National Commission for UNESCO Ljubljan (σελ.151-172).  

 

Vlachaki M., Kouseri G. (2020). Family stories and global (hi)stories in Teaching History, 178, Constructing Accounts, ( pp. 56-65).

Kasvikis K. & Kouseri G. (2019). Antiquity revisited: Challenges and opportunities in the creation of the new Greek history curriculum in HERJ 16.2, October 2019 (pp. 182-194).

 

Kouseri G. (2018). The Auschwitz/Birkenau memorial and museum as a source of knowledge and a trigger for empathy about the Holocaust. Museumedu 6, Museums, education and 'difficult' heritage  (σ. 171-196).