Anna Chronaki and Iben Maj Christiansen (Eds.) (2005). Challenging Perspectives in Mathematics Communication. Information Age Publishing Inc. USA.

Anna Chronaki and Iben Maj Christiansen (Eds) (2005). Challenging Perspectives in Mathematics Communication. Information Age Publishing Inc. USA. ΙSBN-1-59311-151-7, HardcoverΙSBN-1-59311-152-5

To βιβλίο αυτό στοχεύει στην συζήτηση κύριων θεωρητικών προσεγγίσεων για την εννοιολόγηση και διερεύνηση της επικοινωνίας σε τάξεις μαθηματικών. Αποτελείται από τρία μέρη: Στο πρώτο μέρος γίνεται μια αναλυτική βιβλιογραφική ανασκόπηση και συζήτηση των ποικίλων προσεγγίσεων της έννοιας ‘επικοινωνία’ στη μαθηματική εκπαίδευση. Η επικοινωνία νοηματοδοτείται και συζητείται σε τρεις αλληλένδετους άξονες: α) επικοινωνία ως μορφή γλωσσικού κώδικα, αναπαράστασης και θεματικού πλαισίου, β) επικοινωνία ως κοινωνική αλλληλεπίδράση και δράση στην τάξη, και γ) επικοινωνία ως πρακτική στο πλαίσιο κοινοτήτων, πολιτικής και συγκρότησης ταυτοτήτων.