Anna Chronaki. (2009) ‘Mathematics, Technologies, Education: The gender perspective’. University of Thessaly Press.

 

Anna Chronaki. (2009) ‘Mathematics, Technologies, Education: The gender perspective’. Volos: University of Thessaly Press ISBN – 978-960-8029-88-0

Το βιβλίο αυτό διερευνά την προοπτική θέασης των μαθηματικών και της τεχνολογίας στο χώρο της εκπαίδευσης μέσω της έμφυλης διάστασης και απαρτίζεται από πέντε ενότητες κεφαλαίων. Η πρώτη ενότητα λειτουργεί εισαγωγικά και αναλύει το θέμα της τεχνοεπιστήμης στο ‘σώμα’ της εκπαίδευσης ως το ιστορικό ζήτημα της έμφυλης πολιτικής πάλης γύρω από τη γνώση. Η δεύτερη ενότητα εστιάζει στη θεωρητική επανατοποθέτηση σημαντικών ερωτημάτων όπως τι είναι μαθηματικά, τι είναι τεχνολογία και πώς νοηματοδοτείται η κατηγορία φύλο, αποτολμώντας τη συνάρθρωση εναλλακτικών επιστημολογικών οπτικών. Η τρίτη ενότητα διερευνά το θέμα της επιτέλεσης ενός θεωρητικού ανοίγματος μέσα από την οντολογική διάσταση του σώματος και το παράδειγμα της οπτικοποίησης ήχων στο χώρο. Η τέταρτη, η πέμπτη και η έκτη ενότητα εστιάζουν σε ερευνητικές εργασίες, οι οποίες αφορούν την έμφυλη μάθηση, την έμφυλη διδασκαλία και εργασία και τέλος την έμφυλη διαμεσολάβηση σε ποικίλα μέσα όπως τα περιοδικά, οι συγγραφικές ομάδες, τα κείμενα επιστημονικής φαντασίας, οι διαφημίσεις και οι κινηματογραφικές ταινίες.