Έλενα Βισέρη

Η Έλενα Βισέρη αποφοίτησε από το Τμήμα Θεάτρου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στην υποκριτική. Στη συνέχεια πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές με τίτλο “Επιστήμες της Αγωγής” και κατεύθυνση την “Αισθητική Αγωγή” στο τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι υποψήφια διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα διατριβής “Μουσεία ως πολιτιστικά κοινά: συμμετοχικές εκπαιδευτικές δράσεις και παρεμβάσεις”. Έχει εργαστεί ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, την εκπαίδευση ενηλίκων και την μη τυπική εκπαίδευση και ως ερευνήτρια στο πρόγραμμα SMOOTH (H2020).

email: elenaviseri2@gmail.com

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

    • Βισέρη, Ε. & Νικονάνου, Ν. (2021), “Αν δεις μόνο πέτρες, καμάρες και πόρτες, τότε νομίζω δεν έχει καμία αξία: Μια συμμετοχική παρέμβαση για την ερμηνεία της πολιτιστικής κληρονομιάς”, στο συνέδριο «Θέατρο και παραστατικές τέχνες τον 21ο αιώνα: η αγωνία και ο αγώνας του επαναπροσδιορισμού», Ελληνική Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών και Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (πρακτικά συνεδρίου υπό έκδοση).
    • Νικονάνου Ν., Κανελλόπουλος Π., Μωραϊτοπούλου Ε. & Βισέρη, Ε. (2022), “Εκπαιδευτικά κοινά σε πολιτιστικούς οργανισμούς: ανοίγματα και αντιστάσεις”, στο 8ο συνέδριο της Ελληνικής Κοινωνιολογικής Εταιρείας “Κοινωνίες και Κοινωνιολογίες στον 21ο αιώνα”, Αθήνα (πρακτικά υπό έκδοση).
    • Κανελλόπουλος Π., Νικονάνου Ν., Μωραϊτοπούλου Ε. & Βισέρη Ε. (2022), “Πειραματικές καλλιτεχνικές πρακτικές και εκπαιδευτικά κοινά σε χώρους μη-τυπικής εκπαίδευσης: δημιουργώντας ρωγμές στην ανισότητα”, στο 5ο Συνέδριο για την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης “Η εκπαίδευση σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης: κοινωνιολογικές αναγνώσεις”, Πάτρα (πρακτικά υπό έκδοση).
    • Νικονάνου Ν. & Βισέρη Ε. (2022), “Συμμετοχικές δράσεις και μουσειακό θέατρο σε χώρους πολιτισμού” κεφάλαιο σε συλλογικό τόμο με τίτλο Θέατρο στην εκπαίδευση: Σύγχρονες τάσεις, προκλήσεις και προοπτικές (υπό έκδοση).